فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

فاطمه نفس بابا ومامان

اولین قدم.....................

1391/11/8 16:31
نویسنده : باباومامان
225 بازدید
اشتراک گذاری

                              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

من عمه فاطمه مامان فاطمه گلی هستم نه اشتباه نکنید دوتا این فرشته

اسمشون فاطمه است دنیای منن ومن با در خواست خودم واجازه داداشم

این وبلاگ رو براش ترتیب دادم که از این به بعد بابا مامان مهربونش قصد دارند

خاطرات بهانه زندگیشو ثبت کنن فاطمه گلم، عمه جان دوستت دارم

فاطمه الان مهد میره ،باباش هم مثل بابای فاطمه من خارج از شهر کار میکنه

وبا مامانش تنها زندگی می کنن این دختر گل هم بد جوری به باباش وابسته

هست

با ما باشید ودوباره سر بزنید

                                                       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
8 بهمن 91 16:54
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم http://temparti.blogfa.com
مامانی
8 بهمن 91 18:53
خدا برات نگهش داره ماشاءالله





سلام ازمحبتتون سپاسگزارم فاطمه سلام میرسونه بازم سر بزنید
مامان ریحان عسلی
9 بهمن 91 10:27
سلام خدا براتون حفظش کنه لینک شدید خصوصی
مامان امیر مهدی (سوده)
9 بهمن 91 12:15
سلام گلم من نفهمیدم چطور شد؟شما عمه فاطمه و محمد رضا هستید؟؟اسم شما هم ناهیده؟درباره فاطمه و محمد رضا مینویسید یا درباره دختر خودتون؟اسم دختر خودتون هم فاطمه است؟؟؟در هر صورت خوشحال شدم امدم اینجا و لینکتون کردم.


مامان ریحان عسلی
9 بهمن 91 12:35
باید از اکسپلور وارد وبم بشی و رمزو وارد کنی
مامان کوروش
9 بهمن 91 13:31
امیدوارم همیشه سلامت باشه دخملی تون
لینکتون می کنم


ممنون از لطفتون ما هم شمارو لینک میکنیم
مامان مهرزاد جان
17 بهمن 91 10:05
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O مهرزاد به روز شده منتظرتون هستیم یادگاری یادتون نره