فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فاطمه نفس بابا ومامان

تولد تولد تولدت مبارک.............

1391/12/22 16:09
نویسنده : باباومامان
725 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من گل من تولدت مبارک

عمه جان فاطمه خانم شما الان رفتید مسافرت به خاطر همین دو روز

پیش تولد گرفتید وحالا من فقط همین دو عکس رو تو گوشیم داشتم

وقتی از مسافرت به سلامتی برگشتید بابایی عکسهای خوشگل اون

شب رو واست می زاره

تولدسالگیت مبارک

اینم متولدین امروزتوصفحه اول سایت نی نی وبلاگ که تصویر خودت هم هست

 

 

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایمان ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نسترن
28 اسفند 91 19:43
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . . دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم. سال نو پیشاپیش مبارک
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
23 فروردین 92 19:57
سلام مامان فاطمه بدو بیا ادرس عکس اپلود شده دخملی رو بزار تو این ادرس تا دخترم بزرگترین البوم نی نی ها رو داشته باشه WWW.MAHSA80.NINIWEBLOG.COM (عکس نی نی خودت رو پیدا کن) لطفا لینک کنید ممنون
منصوره.الف
15 اردیبهشت 92 1:42
سلام بر شما مادر عزیز در دنیایی با اسم "فرزند مهدوی" با موضوعات مختلف و کاربردی جهت تربیت فرزندان مهدی یاور در خدمتم. منتظر حضور گرم شما هستم